niedziela, 1 stycznia 2012

Ale było suuper !

Normalnie na Sylwka byłam u mojej przy. !!
Było ekstra !
O 00.00 otworzyłyśmy sobie Piccollo i piłyśmy z gwinta ! Ale melanż ;)
HeHe ! 


A teraz może trochę o moich przy. ! ::


Julka Sz. : moja psiapsiółeczka !!Ma blooga ;)) . Jest wkurzająca(ale nieraaz), kochana < 33 , śmię zwać ją Lola xD (sama chciała) ! Widuję ją : w szkole ! Chodzimy doo tej samej klasy .. ; **


Julka K. : córka mojego wychowawcy xd Jest : kochana < 33, zabawna ! No i ogólnie świrr ! *w dobrym znaczeniu !* Widuję ją : bardzoo rzadko ! Jak np. pan jeździ z nami na wycieczki itp. nieraz jeżdżę do niej xD 

Monika: Znamy się od pieluch xD Jest : samolubna , fajna , nieraz kochana < 33 , mojaaa ! Widuję ją : bardzoo często ! Siedzę z nią w ławce :D


No na dziś koniec .. papatki ; **


Nie mogę się oprzeć kolorkoom !! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz