poniedziałek, 2 stycznia 2012

Fajniee ;)))

Dziś w szkole nawet byyło FAJNIE ... wiem ,wiem .. dziwne, że tak gadam xd ale .. ja lubię szkołę xD
Co w niej było takiego fajneego ? :

  • Mojee psiapsióły znowu razeem ! ;* 
  • Nauczyciele .. p. od angola .. ekstra fryzura ;) Odmłodniała !
  • Wkurzającyy koledzy ! Ale to zawsze ..
  • Super,super rozmowy o świętach i wgl.
  • I ty chyba wszystko .. a i fajna infa ! Siedziała całą h ;/ Bazgroołki !
A teraz co mi się podobało w tym dniu ? :

  • P. Kinga mówi ,że coraz lepiej z recytacją !!
  • Hmm .. dowiedziałam się co mi wychodzi z polaka i histyy ! :D 
  • No i to chyba wszystko .. 


A tak po za tym to przy. Monika mnie wystawiła !!




Dobra ... już znacie moje przy. ii rodzinkę .... a teraz czas na nauczycieli !!

Sławomir K<pan Kosin>.- mój wycho. super gość ! Żartuje na lekcji i wgl. xD ! Hmm .. lubię go . Ma córkę Julię i słodkiego synka Gabuśka ! (Gabryś) Z Julą się przyjaźnie : ** Uczy mnie histy i polaka xd 

Katarzyna J.<pani Kasia> -Lubię ją strasznie !! To samo co do pana Kosina .. tak samo żartuje . ona też mnie chyba lubi .. jest po prostu THE BEST ! Tak jak pan Kosin !! Ma dwójkę dzieci . Słodka Anię i jeszcze słodszego Maciuśka !! : **  Oboje widziałam !

No to moja 2 naj-najukochańszych  nauczycieli !! ; **
Nie chce mi się więcej pisać bo jest ich 10 !!

PS.Moja klasa ma nr 15 na 3 piętrze xd 

Nara moje Ziomale i Ziomalkii !! xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz